Sanna. 16-vuotias (kohta 17) Lappeenrantalainen. Asun omakotitalossa kivisalmessa perheeni kanssa. Harrastan jalkapalloa ja partiota. Tälläinen minä olen paperilla, mutta entäpä ajatukseni, kiinnostukseni tai uskomukseni?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Rakastan kirjoittamista. Kirjoitan missä vaan, milloin vaan jos tekee mieli. Se on osa elämäntapaani. Tapa purkaa ajatuksia kun ei ole ystäviä lähellä.

 

Ystävät ovat minulle elinehto. Heidän avulla olen pärjännyt tähän asti ja vielä jaksan porskuttaa eteenpäin. Mikään ei ole ihanampaa kuin rankan päivän jälkeen nähdä ystäviä ja jutella päivästä. Purkaa ja kuunnella. Tuntea hyväksyntää.

 

Liikunta on myös lähellä sydäntä. Tai oikeastaan voisi sanoa että sydämessä. Aina ollut. Jalkapallo on rakasta. Valmennan pieniä ja pelaan itse. Pelimatkat ovat aina parhaita. Koko joukkue on täynnä ystäviä, voisiko parempaa toivoa?

 

Kesä on rakkaani. Jotkut sanovat jopa että silloin Sanna vasta herää henkiin ja talvella tuntuu kuin nukkuisin talviunta. Kesä on minun vuodenaikani. Tykkään mökkeillä ja kulkea vähissä vaatteissa, syödä jäätelöä ja nauttia auringosta.

 

That`s pretty much who am I.

 

Kiitokset ystävilleni: Iina, Elina, Martta, Marja ja tärkeimmälle: Tiialle <3

 

You all have make me who I am.